Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- Dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne
- księga uczniów,
- arkusze ocen,
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- księga korespondencji,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- uchwały Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
- rejestr upoważnień,
- księgi inwentarzowe i środków trwałych,
- dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego,
- ewidencja świadectw szkolnych,
- plany i sprawozdania,
Podstawa prawna
Rozporządzenie MENIS z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2002r. Nr 23 poz. 225 ze zmianami)
- Akta osobowe pracowników
- Akta osobowe byłych pracowników
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (DZ.U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
Dostępne w Sekretariacie Zespołu Szkół dla osób, które wykażą interes prawny.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 08-04-2021 - Edycja treści
- 06-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 605